Comisiones Obreras - FSC Baleares

1º de Mayo

martes 27 de enero de 2015

Concentració a l'aeroport de son Sant Joan en contra de la privatització d'Aena i els incompliments de l'empresa

Al matí d’aquest dilluns els treballadors i treballadores del Grup Aena a Mallorca s'han concentrat a l'aeroport de son Sant Joan en contra de l'entrada de capital privat en AENA i pels incompliments d'acords per part de l'empresa, com ara la paralització de la consolidació d'ocupació i de la creació de bosses d'ocupació, entre altres, sens dubte motivat per aquest intent de privatització.

Concentració d'aquest dilluns a l'aeroport de Palma.

Amb crits d’«Aena no es ven, Aena es defensa», un centenar de persones s'han manifestat a la zona exterior de la planta d'arribades de l'aeroport, desfilant a continuació fins a arribar davant de l'edifici Aena I, on s'ha donat per acabada l'acció reivindicativa. A la convocatòria, feta per la Secció Sindical de Comissions Obreres del Grup Aena, s'ha adherit la Secció Sindical del Sindicat USO a son Sant Joan, i a totes les treballadores i treballadors que hi han participat s'han sumat també membres de la resta del sindicat, del Comitè de centre, a més de rebre el suport i la presència d'altres companyes i companys del sector aeri, la Federació de Serveis a la Ciutadania i la Confederació de Comissions Obreres de les Illes Balears, a més d'Esquerra Unida de les Illes Balears. "Amb aquesta concentració d'avui, encara que es tracti d’una acció petita, hem deixat clar que no ens quedarem de mans plegades davant aquesta situació", ha sentenciat Miquel Àngel Flexas, delegat sindical de Comissions Obreres del Grup Aena a l'aeroport de Palma de Mallorca, després d'agrair la participació a tots els assistents.

martes 27 de enero de 2015

Actualidad - Sindical - Actualidad

• seguro incapacidad temporal
  • Campaña en defensa de lo público