Comisiones Obreras - FSC Baleares

PREPARA TU OPE

miércoles 15 de abril de 2015

CCOO i UGT convoquen vuit jornades de vaga al Tren de Sóller

La Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO i la de Serveis a la Mobilitat i Consum de la UGT han convocat vuit jornades de vaga al Tren de Sóller, a partir del 4 de maig, per la "paralització de la negociació del nou conveni col•lectiu de l'empresa" i la "possible" reducció d'ocupació derivada de la "imposició de canvis substancials en les condicions de treball".

Tren de Sóller.

En concret, la convocatòria de vaga, a la que estan cridats gairebé un centenar de treballadors del Ferrocarill i Tramvia de Sóller, inclou aturades parcials des de les 09.00 a les 17.00 hores els dies 4, 11, 18 i 25 de maig i jornades de vaga completes el 4, 9, 18 i 23 de juny.

Responsables de la UGT i de CCOO asseguren que s'han vist obligats a convocar la vaga davant l""actitud prepotent i superba" dels representants de l'empresa en la negociació del nou conveni col·lectiu.

"En les reunions que s'han mantingut no han volgut acceptar cap de les reivindicacions del comitè per millorar les condicions dels treballadors", afirmen des de les Federacions de Serveis a la Ciutadania de CCOO i la de Serveis a la Mobilitat de la UGT.

A més a més, critiquen que els responsables del Tren de Sóller "no tinguin voluntat" de rectificar la imposició de canvis en les condicions de treball dels empleats d'aquest servei, la qual cosa, segons el parer dels sindicats, podria comportar una pèrdua d'ocupacions a mitjà termini.

CCOO i UGT preguen disculpes als usuaris del Tren de Sóller per les molèsties que els pugui causar la vaga i demanen que es comprenguin els motius que han portat a convocar les aturades.

CCOO i UGT convoquen vuit jornades de vaga al Tren de Sóller

miércoles 15 de abril de 2015

Actualidad - Sindical - Actualidad

• seguro incapacidad temporal