Comisiones Obreras - FSC Euskadi

8M

martes 24 de julio de 2018

Euskotren despierta con una nueva agresión. Beste eraso bat Euskotrenen.

Desde CCOO queremos denunciar la sucesión de agresiones que tristemente vienen sufriendo trabajadoras y trabajadores de Euskotren simplemente por desarrollar sus labores dentro de su jornada laboral.

Aurreko larunbatean berriro langile bat erasotua izan zen bere jardunean zela. EuskoTrenen Batzorde Iraunkorrak eraso hau zein gainerako langileek bere jardunean pairatzen dituzten erasoak berriro deitoratu nahi ditu. Jendaurrean bere lana garatzen duten EuskoTrenen langileek (kontu hartzaileak, geltokietako langileak, gidaritza agenteak, Bezero Arretarako Bulegoetako langileak,...) EuskoTrenen erabiltzaileei laguntza emateko eta garraio publikoaren erabilera zuzena bermatzeko egiten dute lan.

Guztiz onartezina da bere lana egiteagatik hainbat langilek isekak, mehatxuak edota baita erasoak ere pairatu behar izatea pasa den larunbatean gertatu zen bezala. Horrelako jarrerak gutxiengo batek burutzen dituela nabarmenduagatik ere gure kezka agertu nahi dugu.

Harremanek abegigortasun eta elkar errespetuan behar dute oinarritu. Horregatik guztiagatik eta aipatutakoak salatzeko,

Euskotrenen Batzorde Iraunkorrak langilegoa deitu nahi du Zazpikaleko geltokiaren aurrean, hilaren 25ean eguerdiko 12:00etan burutuko den elkarretaratzera bil dadin.

Una vez más el pasado sábado un trabajador fue agredido durante el ejercicio de sus funciones. El Comité Permanente de EuskoTren nuevamente quiere mostrar su más absoluta repulsa ante esta y todas las agresiones sufridas hacia los trabajadores y trabajadoras durante su jornada laboral.

Queremos recordar que el personal laboral de EuskoTren que realiza su jornada de "cara al público" (Interventores/as, personal de estaciones, agentes de conducción, Oficinas de Atención al Cliente,…) trabaja para informar y ayudar a las personas usuarias de EuskoTren, así como para una correcta utilización del transporte público. Resulta absolutamente inaceptable que haya trabajadores/as que reciban insultos, amenazas o incluso agresiones como en este caso, por el simple hecho de realizar su trabajo.

Euskotren despierta con una nueva agresión. Beste eraso bat Euskotrenen.

martes 24 de julio de 2018

• siguenos en twitter
    • cuotas
  • facebook FSC-Euskadi