Comisiones Obreras - FSC Galicia

1 de Maio. Primeiro as persoas

xoves 28 de marzo de 2019

Aprobado o Anexo específico de contido organizativo para as asembleas congresuais previas ao Congreso Extraordinario da FSC Intercomarcal de Lugo-A Mariña de CCOO

• A Comisión Executiva da FSC-CCOO de Galicia acordou aprobar o anexo específico o 27 de marzo de 2019
  • O Congreso Extraordinario da FSC Intercomarcal de Lugo-A Mariña de CCOO celebrarase o 23 de maio de 2019

Reunida a Comisión Executiva da FSC-CCOO de Galicia o 27 de marzo de 2019, acordou aprobar o anexo específico de contido organizativo que regulará os procesos das Asembleas Congresuais para o Congreso Extraordinario da FSC Intercomarcal de Lugo-A Mariña de CCOO. O anexo organizativo e o calendario aprobáranse o 1 de marzo de 2019. Este anexo desenvolve as normas congresuais do XI Congreso Confederal aprobadas o 11 de xullo de 2016 e as normas congresuais do III Congreso da Federación de Servizos á Cidadanía, aprobadas polo Consello Federal o 7 de setembro de 2016. De acordo co establecido nas normas congresuais federais, os seus criterios básicos axustaranse tamén aos congresos da estrutura sindical dependente da FSC de CCOO.

Congreso extraordinario da FSC Lugo-A Mariña

O anexo específico de contido organizativo será de aplicación ás Asembleas Congresuais previas ao Congreso Extraordinario da FSC Intercomarcal de Lugo-A Mariña de CCOO, que se celebrará o 23 de maio de 2019.
ANEXO ESPECÍFICO DE CONTIDO ORGANIZATIVO. As Asembleas Congresuais de Galicia previas ao Congreso Extraordinario da FSC Intercomarcal de Lugo-A Mariña de CCOO celebraranse entre os días 29 de abril e o 8 de maio, e rexeranse polas normas congresuais do XI Congreso Confederal, aprobadas o 11 de xullo de 2016, e as do III Congreso da Federación de Servizos á Cidadanía, aprobadas polo Consello Federal o 7 de setembro de 2016, ademais de polo presente anexo. O número de delegados e delegadas será 30.

xoves 28 de marzo de 2019

Anexo específico de contido organizativo

• Abre acceso ós Blogs dos Sectores da FSC-Galicia.
  • Xornada Diversidade e Igualdade
  • FSC-Estatal
    • Guía práctica incapacidade laboral e mutuas
    • Enlace ISTAS
  • Sedes e contactos dos Sindicatos Comarcais da FSC Galicia
  • Acceso convenios.
  • Banner Vigo Pesqueiro
    • Diverclick
    • Banner
  • Resumo Prensa diaria.
  • Seguros Atlantis
  • Gaceta sindical
    • Convenio colaboración
    • Libro PDF
  • GALICIA SINDICAL
  • tribuna dos servizos á cidadanía
  • Fixemos facemos faremos
    • Fundación Paz e Solidariedade.
    • Fundación 10 de Marzo.
  • Queres ser delegado de CCOO.
  • Guia do delegado das AA.PP.
  • Convenio colaboración coa Academia ADAMS