Comisiones Obreras - FSC Galicia

Xustiza para o funcionariado

• Os gobernos central e autonómico están a sacar peito a conta suba salarial do persoal funcionario para o 2017
27.12.2016.Castor Fernández Soto, responsable de Comunicación da FSC-G de CCOO.

Vinculan o dito incremento á aprobación dos orzamentos xerais, o que equivale a acusar os partidos da oposición —que se negan a deixalos gobernar como lles pete— de seren os responsables —chegado o caso— de impediren aplicar a suba salarial que merecen eses pailáns. Porque de pailáns nos están a tratar, confundindo con docilidade o que non foi senón responsabilidade e compromiso co noso deber público, sempre á custa do espolio realizado sobre os nosos dereitos e salarios estes últimos anos.

Emigrantes

Galiza-España, país de emigrantes

23.10.2014.Castor Fernández, responsable comunicación FSC-Galicia.

Esta semana, algúns medios de comunicación da nosa comunidade publicaban reportaxes sobre cidadás e cidadáns galegos que decidiron emigrar a remotos países na procura dun futuro e un trato mellor do que lles dispensa o seu. Á aventura, cunha man diante e outra detrás, sen máis bagaxe que a súa formación e gañas de traballar.

Nuñez Feijoo.

MENTIRÁN

13.09.2013.

Como di o refrán "collese antes a un mentirán que a un coxo" e Feijoo é un mentirán compulsivo, que baixo esa falsa aparencia que pretende dar, como unha moeda de chumbo, de home íntegro e responsable, leva anos deseñando toda unha política de recortes que logo serven o resto de gobernos autonómicos e central como modelos para castigar e aplicar diante desta maldita e interminable crise, versus estafa.

Bagoas de crocodilo de Feijóo

As bágoas de crocodilo do candidato do PP á Xunta de Galicia

14.04.2016.Emilio Do Forno Guzmán, coordinador do sector autonómico da FSC-Galicia de CCOO

Facendo honor ao carácter conservador do seu partido, Feijóo repite, e non só como candidato, senón como salvador da patria galega e presumindo da súa capacidade de xestión, disque choraba no momento de comunicar a boa nova. Tamén chorabamos nós, só de pensar noutros catro anos de inexistente xestión.

Incendio Monte Pindo.

O inferno do Olimpo

17.09.2013.Alejandro Rodriguez, Coordinador Axentes Forestais CC.OO.-Galicia.

O incendio do monte Pindo durou uns catro días, pero a noite do mércores 11 de setembro de 2013 en apenas tres horas transformou o que ata ese momento era considerado coma o Olimpo dos deuses celtas nun auténtico inferno que devoraba hectáreas a unha velocidade pavorosa.

O Sr. Rosell.

Se o Sr. Rosell mandase........

22.08.2013.Castor Fernández Soto. Comunicación FSC-Galicia.

As últimas declaracións do Sr. Rosell en Onda Cero, fanse intolerables para calquera cidadán que teña unha mínima sensibilidade ou un mínimo senso ético da vida

Buscar noticias anteriores

Data:

• Abre acceso ós Blogs dos Sectores da FSC-Galicia.
  • Xornada Diversidade e Igualdade
  • FSC-Estatal
    • Guía práctica incapacidade laboral e mutuas
    • Enlace ISTAS
  • Sedes e contactos dos Sindicatos Comarcais da FSC Galicia
  • Acceso convenios.
  • Banner Vigo Pesqueiro
    • Diverclick
    • Banner
  • Resumo Prensa diaria.
  • Seguros Atlantis
  • Gaceta sindical
    • Convenio colaboración
    • Libro PDF
  • GALICIA SINDICAL
  • tribuna dos servizos á cidadanía
  • Fixemos facemos faremos
    • Fundación Paz e Solidariedade.
    • Fundación 10 de Marzo.
  • Queres ser delegado de CCOO.
  • Guia do delegado das AA.PP.
  • Convenio colaboración coa Academia ADAMS