Comisiones Obreras - FSC Galicia

martes 17 de outubro de 2017

Galicia condena e lamenta a vaga de lumes producidas en Galicianestas últimas horas e quere transmitir unha mensaxe de apoio e animo a tódalaspersoas afectadas.

A Federación de Servizos a Cidadanía de CC.OO. de Galicia lamenta e condena a vaga de lumes producidas en Galicia, quere transmitir unha mensaxe de afecto, solidariedade e ánimo aos familiares das vítimas mortais e a tódolos afectados polos incendios forestais producidos en Galicia durante o mes de outubro e en particular nestas últimas horas, así como a perda e agresión ao patrimonio natural acontecido na nosa Comunidade Autónoma.

Nunca Máis

Así mesmo queremos destacar e agradecer a gran labor realizada polos bombeiros forestais da Consellería de Medio Rural así como de tódolos dispositivos de emerxencia que levan traballando arreo no control e extinción dos incendios producidos durante as últimas horas.

Nos próximos días deberemos realizar unha análise do producido e instar á Consellería de Medio Rural a analizar as causas e debater sobre un cambio de modelo, que dende CCOO consideramos obsoleto, e sobre o cal viñamos pondo de manifesto dende hai tempo, que esta situación de descontrol producida este fin de semana podíase dar en Galicia polo abandono do Medio Rural e o desmantelamento e privatizacións do Servizo de Prevención e Extinción de Incendios Forestais, apostando por un Servizo Público e único de Prevención e Extinción.

martes 17 de outubro de 2017

Actualidade - Sindical - Actualidad

• Abre acceso ós Blogs dos Sectores da FSC-Galicia.
  • Xornada Diversidade e Igualdade
  • FSC-Estatal
    • Guía práctica incapacidade laboral e mutuas
    • Enlace ISTAS
  • Sedes e contactos dos Sindicatos Comarcais da FSC Galicia
  • Acceso convenios.
  • Banner Vigo Pesqueiro
    • Diverclick
    • Banner
  • Resumo Prensa diaria.
  • Seguros Atlantis
  • Gaceta sindical
    • Convenio colaboración
    • Libro PDF
  • GALICIA SINDICAL
  • tribuna dos servizos á cidadanía
  • Fixemos facemos faremos
    • Fundación Paz e Solidariedade.
    • Fundación 10 de Marzo.
  • Queres ser delegado de CCOO.
  • Guia do delegado das AA.PP.
  • Convenio colaboración coa Academia ADAMS