Comisiones Obreras - FSC Galicia

xoves 31 de agosto de 2017

CCOO reclama persoal, medios e formación para previr a radicalización xihadista nas prisións

• O Ministerio de Interior mantén en prisións 3000 prazas vacantes, 17 intérpretes para 83 centros, falta de medios e de formación específica para o escaso e envellecido persoal que debe combater a ameaza xihadista nun dos seus principais ámbitos de captación

O 29 de agosto, a sección estatal de CCOO en Institucións Penitenciarias da Federación de Servizos á Cidadanía (FSC-CCOO) rexistrou un escrito dirixido ao Ministro do Interior, Juan Ignacio Zoido, no que solicita máis persoal, medios e unha formación específica para a prevención da radicalización nas prisións.

CCOO reclama persoal nas prisións

As prisións e mais Internet son dous ámbitos de captación e recrutamento de radicais xihadistas. Os espazos penitenciarios poden propiciar que redes e células terroristas se relacionen entre si e contacten con outras organizacións de delincuencia común que acaben financiando o terrorismo.
Por iso, CCOO reitera a necesidade urxente de abordar o déficit estrutural de persoal en Institucións Penitenciarias, de case 3000 prazas vacantes, e o problema do envellecemento do persoal de vixilancia.
Especialmente grave é a situación dos tradutores, cun 45 % das prazas sen cubrir. Só contamos con 17 intérpretes para atender as necesidades dos 83 centros penais da secretaría xeral de Institucións Penitenciarias.
Desde CCOO entendemos que é imprescindible formar a todo o persoal penitenciario en materia de terrorismo xihadista, e deseñar un programa específico eficaz para a prevención e tratamento da radicalización nas prisións.
Por último transmitímoslle ao ministro a nosa preocupación pola falta de recoñecemento social que sofre o colectivo penitenciario por parte da Secretaría Xeral de Institucións Penitenciarias e do seu Ministerio, recordándolle que tamén somos un dos axentes dedicados á seguridade pública.

xoves 31 de agosto de 2017

Actualidade - Sindical - Actualidad

• Abre acceso ós Blogs dos Sectores da FSC-Galicia.
  • Xornada Diversidade e Igualdade
  • FSC-Estatal
    • Guía práctica incapacidade laboral e mutuas
    • Enlace ISTAS
  • Sedes e contactos dos Sindicatos Comarcais da FSC Galicia
  • Acceso convenios.
  • Banner Vigo Pesqueiro
    • Diverclick
    • Banner
  • Resumo Prensa diaria.
  • Seguros Atlantis
  • Gaceta sindical
    • Convenio colaboración
    • Libro PDF
  • GALICIA SINDICAL
  • tribuna dos servizos á cidadanía
  • Fixemos facemos faremos
    • Fundación Paz e Solidariedade.
    • Fundación 10 de Marzo.
  • Queres ser delegado de CCOO.
  • Guia do delegado das AA.PP.
  • Convenio colaboración coa Academia ADAMS