Comisiones Obreras - FSC Galicia

venres 18 de maio de 2018

CCOO e UGT comunícanlle á Administración que asumen o acordo para a mellora das condicións laborais do persoal da Administración de Xustiza en Galicia

Despois do longo conflito da xustiza en Galicia, neste momento a Administración galega chegou ao máximo posible de negociación. Dado que o contido de súa proposta recolle unha parte importante dos obxectivos da mobilización, e sendo conscientes de que quedan aspectos que por forza corresponden ao ámbito da comisión de seguimento, CCOO e UGT, entendemos que, por responsabilidade, debemos contribuír a que os beneficios dos obxectivos acadados por todos os traballadores e traballadoras se poidan aplicar o máis axiña posible, o que contribuirá a paliar os efectos desta longa loita en defensa da homologación salarial dos traballadores e traballadoras da Xustiza de Galicia.

CCOO e UGT en disposición de asinar o documento proposto pola Administración

Por todo anterior, esta mañá comunicamos estarmos en disposición de asinar o documento proposto  pola Administración o pasado 15 de maio na Mesa Sectorial.

CCOO e UGT requirimos a inmediata convocatoria da comisión de seguimento cos asinantes para poder aplicar con carácter inmediato todas as medidas que recolle o acordo.

Recollemos o sentir maioritario dos traballadores e traballadoras, e lamentamos que se alongara inecesariamente, por motivos non laborais, unha situación ficticia de mobilización que non se sustentaba sobre os elementos esenciais das reivindicacións coas que se constituíu o comité de folga.

CCOO e UGT realizaremos a vindeira semana asembleas informativas para explicar os termos do acordo e como se chegou a el. Intentaremos facelas conxuntamente con aquelas organizacións sindicais que tamén defenden o acordo.

venres 18 de maio de 2018

Actualidade - Sindical - Actualidad

• Abre acceso ós Blogs dos Sectores da FSC-Galicia.
  • Xornada Diversidade e Igualdade
  • FSC-Estatal
    • Guía práctica incapacidade laboral e mutuas
    • Enlace ISTAS
  • Sedes e contactos dos Sindicatos Comarcais da FSC Galicia
  • Acceso convenios.
  • Banner Vigo Pesqueiro
    • Diverclick
    • Banner
  • Resumo Prensa diaria.
  • Seguros Atlantis
  • Gaceta sindical
    • Convenio colaboración
    • Libro PDF
  • GALICIA SINDICAL
  • tribuna dos servizos á cidadanía
  • Fixemos facemos faremos
    • Fundación Paz e Solidariedade.
    • Fundación 10 de Marzo.
  • Queres ser delegado de CCOO.
  • Guia do delegado das AA.PP.
  • Convenio colaboración coa Academia ADAMS