Comisiones Obreras - FSC Galicia

1 de Maio. Primeiro as persoas

martes 2 de febreiro de 2016

Golpe xudicial ás vendedoras e vendedores da ONCE

• O pasado 18 de novembro celebrouse o xuízo pola impugnación do convenio que CCOO propuxo contra a modificación do sistema retributivo do persoal vendedor.

Un mes máis tarde, coñeciamos a decisión xudicial da propia Audiencia Nacional que, ante as dúbidas xeradas verbo da legalidade do acordo, decidía remitir o asunto, como cuestión prexudicial, ao Tribunal Superior de Xustiza Europeo. Esta decisión supoñía, sen dúbida, unha decepción para a ONCE e UTO-UGT, que vían como o acordo de febreiro corría un serio risco de ser declarado nulo.

ONCE

Porén, e de xeito absolutamente inesperado, a Audiencia Nacional retomou o asunto; decidiu non o remitir ao Tribunal Europeo e ditou unha sentenza contraria ás pretensións de CCOO e, xa que logo, contrarias aos intereses das traballadoras e traballadores da ONCE.

Desde CCOO non deixaremos de loitar contra esta decisión que, como pouco, resulta sorprendente, pois parece que a Audiencia Nacional pasou das dúbidas á certeza absoluta en dous meses.

Esta sentenza non é firme, cabe recurso diante da Sala do Social do Tribunal Supremo. Os servizos xurídicos  de CCOO estudarana e analizarán a viabilidade para recorrela.

Resulta inexplicable que un sindicato como UGT poida defender unha posición absolutamente distinta á mantida no resto de empresas e, ademais, se felicite por unha decisión xudicial que supón afianzar un recorte salarial en toda regra, amais dunha tomadura de pelo aos milleiros de traballadores e traballadoras que de boa fe votaron as siglas que agora os defraudan.

O golpe non é para CCOO, éo para todo o persoal da ONCE e doutras moitas empresas que agora ven en risco os seus salarios por unha actuación sindical tan nefasta como a levada a cabo polo sindicato maioritario da empresa.

Golpe xudicial ás vendedoras e vendedores da ONCE

martes 2 de febreiro de 2016

• Abre acceso ós Blogs dos Sectores da FSC-Galicia.
  • Xornada Diversidade e Igualdade
  • FSC-Estatal
    • Guía práctica incapacidade laboral e mutuas
    • Enlace ISTAS
  • Sedes e contactos dos Sindicatos Comarcais da FSC Galicia
  • Acceso convenios.
  • Banner Vigo Pesqueiro
    • Diverclick
    • Banner
  • Resumo Prensa diaria.
  • Seguros Atlantis
  • Gaceta sindical
    • Convenio colaboración
    • Libro PDF
  • GALICIA SINDICAL
  • tribuna dos servizos á cidadanía
  • Fixemos facemos faremos
    • Fundación Paz e Solidariedade.
    • Fundación 10 de Marzo.
  • Queres ser delegado de CCOO.
  • Guia do delegado das AA.PP.
  • Convenio colaboración coa Academia ADAMS