Comisiones Obreras - FSC Galicia

1 de Maio. Primeiro as persoas

mércores 7 de marzo de 2012

Os sindicatos rexeitan a aplicación da Lei de medidas no emprego público de Galicia na mesa da Consellería de Traballo e Benestar

07.03.2012.- As organizacións sindicais consensuaron esta mañá un novo calendario de mobilizacións en contra da política de recortes da Xunta de Galicia

As organizacións sindicais, CCOO, CIG, UGT, CSIF, USO, CGT, SAE e SATSE consensuaron nunha xuntanza mantida na mañá de hoxe un novo calendario de mobilizacións contra a política de recortes da Xunta de Galicia, agravada pola reforma laboral imposta polo goberno central, e en defensa dos servizos públicos.

En concreto, as organizacións sindicais decidiron levar as distintas mesas sectoriais que se convoquen a partires de agora, a mesma postura que xa lle plantexaron á Xunta na Mesa Xeral do pasado mes de febreiro, é decir, o seu mais firme e enérxico rexeitamento ás medidas recollidas na Lei de Medidas no Emprego Público, así coma á aplicación das mesmas.

Acordaron tamén, convocar concentracións de delegados e delegadas en cada convocatoria de mesas sectoriais que se produzan nos vindeiros días, empezando o día 9 de marzo, data da convocatoria da mesa sectorial da Consellería de Sanidade (ás 11:00 horas diante da sede do SERGAS en Santiago de Compostela).

Outra das medidas acordadas é a intensificación da campaña de información sobre as consecuencias deste ataque sin precedentes aos dereitos laborais dos empregados e empregadas públicos e a "laminado" dos servizos públicos, buscando a súa privatización.

O acto central consistirá en novas concentracións/manifestacións diante dos complexos hospitalarios, xuzgados e edificios administrativos das sete principais cidades de Galicia o vindeiro día 22 de marzo.

Coincidindo con esta xuntanza sindical, unha treitena de delegados e delegadas das organizacións sindicais convocantes, concentráronse díante da Escola Galega de Admón. Pública de Santiago, mentras no seu interior tiña lugar a xuntanza da mesa sectorial da Consellería de Traballo e Benestar, na que os sindicatos repetiron o que lle trasladaron á Xunta de Galicia na Mesa Xeral do mes de febreiro, a súa oposición ás medidas recollidas na Lei, insistindo en que as mesmas non van supoñer un aforro (a propia Xunta non sabe valorar a cuantía que suporán estas medidas) e que existen outras alternativas para reducir o gasto na Adminsitración Autonómica, sin deteriorar a calidade dos servizos públicos e as condicións de traballo das persoas que traballan no sector público galego.

mércores 7 de marzo de 2012

Sectores - Administración autonómica - Actualidade
Actualidade - Sindical - Actualidad
Sectores - Administración local - Actualidad
Sectores - Administración de xustiza - Actualidad
Sectores - Intevención social - Actualidade
Sectores - Medios de comunicación, arte, cultura e deporte - Actualidade

• Abre acceso ós Blogs dos Sectores da FSC-Galicia.
  • Xornada Diversidade e Igualdade
  • FSC-Estatal
    • Guía práctica incapacidade laboral e mutuas
    • Enlace ISTAS
  • Sedes e contactos dos Sindicatos Comarcais da FSC Galicia
  • Acceso convenios.
  • Banner Vigo Pesqueiro
    • Diverclick
    • Banner
  • Resumo Prensa diaria.
  • Seguros Atlantis
  • Gaceta sindical
    • Convenio colaboración
    • Libro PDF
  • GALICIA SINDICAL
  • tribuna dos servizos á cidadanía
  • Fixemos facemos faremos
    • Fundación Paz e Solidariedade.
    • Fundación 10 de Marzo.
  • Queres ser delegado de CCOO.
  • Guia do delegado das AA.PP.
  • Convenio colaboración coa Academia ADAMS