Comisiones Obreras - FSC Galicia

1 de Maio. Primeiro as persoas

luns 14 de marzo de 2016

Santiago Mallo, elixido secretario xeral da SSI da ONCE

• Os días 12 e 13 de marzo celebrouse en Madrid a 7.ª Conferencia da Sección Sindical Intercentros da ONCE da FSC-CCOO

A inauguración deste evento correu a cargo do secretario xeral da FSC-CCOO, Javier Jiménez, que fixo un balance positivo do traballo desenvolvido pola Comisión Executiva saínte e o seu secretario xeral, Roberto Abenia. Nesta conferencia participaron 50 delegadas e delegados dos distintos territorios. Sometéronse a debate tanto o informe de xestión da Comisión Executiva saínte, como o plan de traballo que será a referencia para a nova dirección da SSI.

Santiago Mallo

Para a elección dos órganos de dirección presentáronse dúas candidaturas á Secretaría xeral: M.ª José Romero Chiara e Santiago Mallo Fuentes. Igualmente, presentáronse dúas candidaturas á Comisión Executiva encabezadas respectivamente por cada unha das persoas candidatas á Secretaría xeral.

Tras as votacións resultou elixido secretario xeral Santiago Mallo Fuentes, que traballa como vendedor do cupón adscrito á Axencia da ONCE de Santiago de Compostela, cunha dilatada traxectoria en Comisións Obreiras e na entidade das persoas cegas españolas, da que é afiliado desde os 9 anos de idade.

A nova Comisión Executiva queda composta por nove persoas, seis da lista encabezada por Santiago Mallo e tres persoas da candidatura de M.ª José Romero. A nova dirección do sindicato na ONCE ten, como reto inmediato, preparar as eleccións sindicais que se celebrarán seguramente en febreiro do 2017.

Santiago Mallo, elixido secretario xeral da SSI da ONCE

luns 14 de marzo de 2016

• Abre acceso ós Blogs dos Sectores da FSC-Galicia.
  • Xornada Diversidade e Igualdade
  • FSC-Estatal
    • Guía práctica incapacidade laboral e mutuas
    • Enlace ISTAS
  • Sedes e contactos dos Sindicatos Comarcais da FSC Galicia
  • Acceso convenios.
  • Banner Vigo Pesqueiro
    • Diverclick
    • Banner
  • Resumo Prensa diaria.
  • Seguros Atlantis
  • Gaceta sindical
    • Convenio colaboración
    • Libro PDF
  • GALICIA SINDICAL
  • tribuna dos servizos á cidadanía
  • Fixemos facemos faremos
    • Fundación Paz e Solidariedade.
    • Fundación 10 de Marzo.
  • Queres ser delegado de CCOO.
  • Guia do delegado das AA.PP.
  • Convenio colaboración coa Academia ADAMS