Comisiones Obreras - FSC Galicia

luns 17 de outubro de 2016

Folga de 24 horas en EXTEL-Coruña este martes 18 de outubro

• Os traballadores e traballadoras fan un chamamento á cidadanía da Coruña para formar unha cadea humana, a partir das 12 da mañá, rodeando a Torre de Hércules

EXTEL-Coruña, como centro de chamadas e de atención ao cliente, que presta servizo en exclusiva para a multinacional Telefónica-Movistar, acaba de presentar un ERE que afecta a 205 postos de traballo dos 900 con que conta na cidade.

ERE en EXTEL

~~Con esta medida, absolutamente inxustificada, non só se perden uns centos máis de empregos; a medida tamén supón unha importante deslocalización de servizos de atención ao cliente por parte de Telefónica-Movistar, multinacional para quen traballa en exclusiva EXTEL. Os postos de traballo e o servizo, unha vez máis, serán trasladados a outros países, principalmente de América do Sur.

Desde CCOO queremos deixarlle claro a EXTEL que non permaneceremos impasibles diante deste tipo de actuacións contra os traballadores e traballadoras, cando só buscan mellorar as súas contas de resultados.

Desde CCOO e a Sección Sindical do Sindicato facemos un chamamento á cidadanía da Coruña para que mañá martes, 18 de outubro, a partir das 12 horas do mediodía, se sume á protesta do persoal, formando unha cadea humana arredor da Torre de Hércules.

Folga de 24 horas en EXTEL-Coruña este martes 18 de outubro

luns 17 de outubro de 2016

• Abre acceso ós Blogs dos Sectores da FSC-Galicia.
  • Xornada Diversidade e Igualdade
  • FSC-Estatal
    • Guía práctica incapacidade laboral e mutuas
    • Enlace ISTAS
  • Sedes e contactos dos Sindicatos Comarcais da FSC Galicia
  • Acceso convenios.
  • Banner Vigo Pesqueiro
    • Diverclick
    • Banner
  • Resumo Prensa diaria.
  • Seguros Atlantis
  • Gaceta sindical
    • Convenio colaboración
    • Libro PDF
  • GALICIA SINDICAL
  • tribuna dos servizos á cidadanía
  • Fixemos facemos faremos
    • Fundación Paz e Solidariedade.
    • Fundación 10 de Marzo.
  • Queres ser delegado de CCOO.
  • Guia do delegado das AA.PP.
  • Convenio colaboración coa Academia ADAMS