Comisiones Obreras - FSC País Valencià - Administración Local

Afiliate a CCOO Zona de afiliados CCOO

lunes 19 de agosto de 2013

Reforma de la Administració Local

CCOO exige la paralización de la Reforma de la Administración Local que quiere llevar adelante el Gobierno de Rajoy y que supondrá la destrucción del Sector.

CCOO promou una campanya d'Acords Plenaris als ajuntaments exigint la paralització de l'Avantprojecte de reforma de l'Administració local que vol tirar endavant el Govern de Rajoy

Defensa dels Serveis Públics

VALENCIÀ

Des de l'àmbit estatal s'ha iniciat per part del sector de l'Administració local de la FSC de CCOO una campanya per aconseguir en el menor temps possible el màxim d'acords Plenaris de rebuig a les modificacions legals que vol introduir el Govern de Rajoy i que obriria la porta a les privatitzacions massives, a la destrucció de l'ocupació pública ia la pèrdua gradual de la capacitat de gestió de les administracions més properes a la ciutadania, a favor diuen d'unes administracions que no passen pel sufragi directe en les urnes, com són les diputacions.

Adjuntem model en castellà i en valencià perquè ho feu arribar com corresponga als plens de les entitats locals. En uns casos pot ser directament a l'alcalde o alcaldessa, en altres a l'equip de govern o als grups de l'oposició.

Cal que aneu informant dels passos fets en aquesta matèria. Quan es presente, quan s'aprove o rebutge, etc ...

Gràcies a tots i totes. La importància d'aquesta iniciativa espero que siga entesa i es posen tots els mitjans per poder desenvolupar i aconseguir que siga un èxit.

PAREM LA REFORMA QUE VOLEN IMPOSAR NOS A L'ADMINISTRACIÓ LOCAL
SIGNEU i
INVITEU a que ho façen els teus AMIC i AMIGUES

CASTELLANO

Desde el ámbito estatal se ha iniciado por parte del Sector de la Administración Local de la FSC de CCOO una campaña para conseguir en el menor tiempo posible el máximo de Acuerdos Plenarios de rechazo a las modificaciones legales que quiere introducir el Gobierno de Rajoy y que abriría la puerta a las privatizaciones masivas, a la destrucción del empleo público y a la perdida paulatina de la capacidad de gestión de las administraciones más cercanas a la ciudadanía, en favor dicen de unas administraciones que no pasan por el sufragio directo en las urnas, como son las diputaciones.

Adjuntamos modelo en castellano y en valenciano para que lo hagáis llegar como corresponda a los Plenos de las Entidades Locales. En unos casos podrá ser directamente al alcalde o alcaldesa, en otras al equipo de gobierno o a los grupos de la oposición.

Es necesario que vayáis informando de los pasos dados en esta materia. Cuando se presente, cuando se apruebe o rechace, etc...

Gracias a todos y todas. La importancia de esta iniciativa espero que sea entendida y se pongan todos los medios para poder desarrollarla y conseguir que sea un éxito.

lunes 19 de agosto de 2013

Plantilla _Mocion Plenos Municipales LBRL.doc
Plantilla _Mocio_Plens Municipales LBRL (valencià).doc
Folleto explicativo sobre la reforma